Selasa, 1 Mac 2011

CraZy LOVE PlaNet!

'Distance between two hearts is not an obstacle'
Inilah kata-kata kalau tengah mabuk cinta
'True Love Waits'
Ayat ni ditujukan pada GF kalau BF takde duit nak menikah or
kalau dah menikah, isteri tetap sihat walafiat
Semenjak mendapat berita dari a friend last Sunday (27/2/11) yang baru saja dimadukan, hati ni rasa sedih yang teramat sangat bila teringat my friend tu. Segala pengorbanannya dah tak nampak lagi dimata si suami malah si suami yang baru menikah tu macam dah takde hati bila tengok perut my friend yang sedang memboyot dan sememangnya menunggu hari nak bersalin. Pada hal itu adalah zuriat si suami!
Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul. Kenapa la si suami tu sibuk nak kahwin janda yang beranak satu! Apalah salahnya bela anak sendiri. My friend tu pun jatuh dalam kategori CANTIK! Memang betul kata orang LELAKI sukar diduga! Adakah age factor yang membuatkan si suami berada didalam LOVE GALAXY yang tersendiri? Or mungkin debaran waktu mula berjinak-jinak dengan 'Puppy Love' yang dicari? Hurrmm...memang jadi TANDA SOAL yang super besar dalam kepala otak ni!
To my dearest friend, anggaplah 'LOVE IS FASHION' ...you get it, you love it! eventhough deep down I really3x knew that you missed him so much..
What is LOVE to me?
True Love does not come
by
finding the perfect person
but
by learning to see an imperfect person perfectly!
(you can called names when angry but you will still love him/her. That's the CRAZY LOVE PLANET!...hehehe)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan